Üdvözlet mindenkinek, a blog csak ma frissül, egyébb elfoglaltságok miatt.

A most következő készítményhez sajnos nincs kép, mivel nem voltam felkészülve arra hogy ilyen megrászkódtatás ér. A bejegyzésben megintcsak levesről lesz szó, szokásunktól eltérően

A kép egébként nem sokat mondott volna, mivel a kinézet alapján finom is lehetett volna. De mielőtt elolvassátok a bejegyzés többi részét, előtte gondoljátok végig, miből kézül a frankfurti leves.

 

A víz és a kolbász megvolt. Káoposzta? Akadt benne. Azonban már az első kanálnál feltűnt, hogy savanyú. De nagyon. A titok hamar kiderült: kiszúrtam, hogy a levesben furcsa zöld darabok úszkálnak. Igen, a jó öreg feldarabolt ECETES UBORKA! Köpni-nyelni nem tudtam. Hogy a francba kerül az bele? És nem egy darab, hanem 3-4 tucat! A másik alapanyag, amit nem értettem, az a goba volt. Igen, hogy a fenébe került bele a GOMBA?Ha még palócleves lett volna, megértem. Hát ha nem lett volna ezen a héten a karibi zöldségleves, ez a készítmény lenne a hét mélypontja.

Szerző: Üzbégparaszt  2010.02.06. 09:11 Szólj hozzá!

Címkék: leves uborka savanyú borzalom frankfurti

A bejegyzés trackback címe:

https://napimoslek.blog.hu/api/trackback/id/tr581733402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása