Ma péntek, azaz a "desszertes" nap van. Így sajnos nem laktunk jól, mert a "gulyás-leves" a kb. 3 darab húsdarabka kivételével nem tartalmazott semmi laktatót sem. Nézzük mivel kellett volna jóllaknunk.

Tejbedara kakaóporral

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez az az étel, amit (majdnem) mindeki szeret. Nem túl bonyulult, ellenben finom. Még mielőtt valaki szóváteszi, hogy miért emeltem ki a kakaóport, azelőtt elmondom, azért mert ez volt a hivatalos megnevezés. Én is viccesnek tartom. De visszatérve az ételhez. Sajnos úgy jártam, mint tegnap. Nagy várakozás, alacsony teljesítmény, ám szerencsére nem annyira, mint tegnap. Itt most csak egy komoly problémát véltem felfedezni, ez pedig a túlzott mennyiségű víz. Igen víz, nem tej, mert ugyebár olcsóbb és a tejnek legalább lett volna íze. Mint ebből kitataláltátok az étel textúrája nem jó, túl közel van a leveshez, egy krémleves szinte sűrűbb. Az íze nem volt rossz, de a sok víz miatt eléggé háttérbe szorult. Ezek alapján kijelentem, hogy ez egy gyenge hét gyenge, ám mégis csúcsponton való befejezése.

 

 

 

Szerző: napimoslék  2010.03.19. 13:51 Szólj hozzá!

Címkék: tejbedara

A bejegyzés trackback címe:

https://napimoslek.blog.hu/api/trackback/id/tr271852234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása