Ma ismét két étel ismertetőjével jelentkezünk. Mindkettő hús.

"A" menü
Gombás csrikemáj burgonyával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már megint máj!!! Ez már nekem fáj. Azt hiszem mérgezésem lesz tőle. Az emberek többsége nem kifejezetten rajong érte, miért kell ezzel tömni őket, habár én igazából nem tartozom közéjük. Tudom, hogy egészséges, de a jóból is megárt a sok. Rám egyébként rossz hatással lehet. Kezdem elveszteni az ízlelőbimbóim érzékeit. A mai ételben példéul nem fedeztem fel a gombát, vagy csak vasárnap óta elfelejtettem az ízét? A nagyobb probléma, hogy nem is láttam. Az egy dolog, hogy távolra vak vagyok, de közelre eddig nem volt probléma. Megítélésem szerint így egy újabb elnevezési problémával állunk szemben, mert a gombás húsban nincs gomba, ezen okból kifolyólag pedig értékelhetetlen. Ellenben, ha csak csirkemájként tekintünk rá, akkor egészen jó volt, tekintettel arra, hogy végre nem hagymadaraboktól volt tele a tányér. A krumplit pedig úgysem könnyű elrontani.

U.i.: Lehet, hogy a májtúltengés miatti ízérzékelőközpont kiesésem miatt nem éreztem legutóbb az édes-savanyúban a savanyút ;)

"B" menü
Temesvári sertésszelet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Két dologba tudok belekötni: az egyik az, hogy a rizst nem főzték meg eléggé, szó szerint ropogós volt. A másik, hogy a sertésszelet nem attól lesz temesvári, hogy leöntjük bablevessel. Merthogy itt ez történt, a sült húst nyakonöntötték a zöldbablevessel. Kár érte, mert egyébként finom lett volna, bár a legtöbb bemutatott kaja között üde színfolt. 

Szerző: napimoslék  2010.02.17. 14:42 Szólj hozzá!

Címkék: gombás csirkemáj temesvári sertésszelet

A bejegyzés trackback címe:

https://napimoslek.blog.hu/api/trackback/id/tr21766293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása