Utolsó "munkanapunkon" két főzeléket muataunk be. Persze az utolsó csak erre a hétre vonatkozik, mert Húsvét után megújult erővel folytatjuk az evést.

Zöldbabfőzelék

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A többséggel ellentétben, legalább is szerintem többség, én szeretem a főzeléket. A zöldbabot sem vetem meg. Így ez a mai ebéd első látásra jónak tűnt. Nem is nagyon kellett csalódnom, az alapízek megvoltak. Egy kis fűszert, elsősorban kaprot hiányoltam belőle. Ez utóbbi, valószínűleg volt benne, de nagyon kevés. A víz azonban egy kicsit sok volt. A feltétnek adott pörköltről nem igazán van mit írni, mert annyira kevés volt, hogy ugyan nem volt mócsingos, de ez alapján nem merek általánosítani.

 

 

Kelkáposztafőzelék

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kolléga Úr, kérem!

 

 

Szerző: napimoslék  2010.03.31. 16:32 Szólj hozzá!

Címkék: zöldbabfőzelék kelkáposztafőzelék

A bejegyzés trackback címe:

https://napimoslek.blog.hu/api/trackback/id/tr461884412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása