A Solier Étterem nemcsak egy étterem, működik benne egy külön cukrászda is. Nagy kiváncsiság volt bennem, mielőtt beléptünk, mert hát azért az étterem chéfje mégis Fodor Sándor, aki a Hagyomány és Evolúció versenyen a zsűri különdíját kapta.

A kiszolgálás jó, a két pincér kedves, mosolygós. Azonban támadt egy kis problémánk, mert a főételeknél történt egy kis kavarodás, de ezt készségesen megoldották és egy kis vígaszdíjat is kaptunk, így nem lett keserű a szánk íze. De miért is lett volna? Az étel, legalább is amit én ettem nagyon jó volt. Levesenek vegyes gyümölcsökből készült gyümölcslevest ettem. Ha nem is a legjobb, amit valaha ettem, de mindenképpen finom. (A legjobbról majd valószínűleg külön bejezés lesz, vagy bemutatom azt a vendéglőt is.) Ezt higgyétek el nekem, mert gyümölcslevesben szakértő vagyok. Volt, hogy egy hétig csak azt ettem, különböző helyeken. Az mondom így, hogy finom volt.

A főételem jércemell cambemberttel sütve, narancsos mártással, karottás rizottóval. A hús kitűnő, puha, omlós és a fűszerezettsége is rendben volt, jól együttműködött a sajttal. A narancsos mártás szintán telitalálat, nagyon feldobta az egyébként is jó ételt na és persze látványnak sem utolsó. A rizottó annyira nem volt tökéletes állagú, de az íze jó volt. Íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel ez a chéf ajánlata volt, így 1dl bor is járt hozzá. Ezt meg is kaptuk.

Mindent összevetve nem csalódtam az étteremben.

U.i.: Ha valaki betér kóstolja meg a limonádét is, amin úszkálnak a citromok.

Az étterem címe: http://www.solier.hu/

Egy de akár több látogatást mindenképpen megér.

Itt megragadnám az alkalmat, hogy gratuláljak Fodor Sándornak a versenyen elért eredményéhez.
 

Szerző: napimoslék  2010.03.21. 18:28 Szólj hozzá!

Címkék: étteremkritika solier

A bejegyzés trackback címe:

https://napimoslek.blog.hu/api/trackback/id/tr291857206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása